Sportdag groot succes!

Afgelopen maandag hebben de leerlingen van groep 5 t/m 8 een fantastische sportdag gehad. De groepen hebben verschillende clinics gehad. De eerste clinic was van soft-en honkbalvereniging de Pioneers uit Assen. We zijn met groep 5 & 6 op het veld begonnen, maar door de aanhoudende regen binnen verder gegaan. Later op de dag ging het zonnetje weer schijnen en konden groep 7 & 8 lekker buiten verder.

Vervolgens hadden we een tumblingbaan en freerun-parcours van vakvereniging Sparta, zelfs meester Bertil heeft een radslag laten zien. Er was ook een clinic beachvolleyballen van volleybalvereniging Oostermoer en ten slotte een clinic van tennisvereniging TULP. Mede door de inzet van alle vrijwilligers en zeker ook van juf Suzan en meester Flip hebben de kinderen een hele leuke sportdag gehad!