Floralia 2019

Afgelopen vrijdag was het weer zover: de jaarlijkse Floralia.

De voorbereidingen begonnen al op donderdag: ouders druk in de weer, een tent die werd opgebouwd en in alle klassen werd druk gewerkt aan de bloemstukjes. Het thema was dit jaar “Reis mee…” en dit was duidelijk in de mooie kunstwerken terug te zien.

Net als andere jaren was het één groot feest. De kinderen spelen spelletjes om zoveel mogelijk “Bonnetjes” te verzamelen, terwijl de volwassenen genoten van koffie met een stuk heerlijke zelfgebakken taart. In het speellokaal stonden de tafels met prijzen; hier kon je bonnetjes inleveren voor mooie prijzen.

Buiten in de tent ging het feest de hele avond door. Onder het genot van een drankje en een hamburger (of poffertjes!) kon men zich de hele avond vermaken met het Rad van Fortuin. De avond werd afgesloten met de jaarlijkse verloting.

De Floralia maakt de Bonnerschool uniek en laat goed zien hoe school, ouders en leerlingen met elkaar verbonden zijn. Tot volgend jaar!