Studiedag team Bonnerschool

“Trots op de Bonnerschool”

Vorige week heeft het team van de Bonnerschool een waardervolle studiedag gehad. Binnen het thema “Trots op de Bonnerschool” hebben we besproken hoe we in de komende jaren verder willen.
Naast een aantal onderwijskundige vernieuwingen, hebben we het gehad over de positie van de school in het dorp en hoe we de unieke cultuur van de Bonnerschool kunnen behouden.

Opperste concentratie tijdens een ‘energizer’

De middag stond in het teken van een opfriscursus KiVa. Onder leiding van drs. Freek Velthausz hebben we met het (deels nieuwe) team de kennis over KiVa opgehaald en afspraken gemaakt over het vervolg. Zo gaan we de thema’s in de toekomst synchroon aanbieden in alle groepen en gaan we aan de slag met een Klasse!vergadering van groep 1 t/m 8.