Schoolreisje op het plein

Afgelopen jaar hebben we i.v.m. alle maatregelen veel aan ons voorbij moeten laten gaan. Om het jaar toch feestelijk af te sluiten is er een “Schoolreisje op het plein” georganiseerd op woensdag 7 juli. Deze dag is mede mogelijk gemaakt door de ouderraad en door een subsidie van #frissestartAaenhunze, beschikbaar gesteld door de Provincie Drenthe.

Gelukkig konden we dankzij de aangepaste protocollen de kinderen van de verschillende groepen mixen. De kleuters hadden een aangepast programma met spelletjes in de klas en springkussens op het achterplein. Voor groep 3 t/m 8 was er een zeskamp, stormbaan, klimtoren en ook een springkussen mede mogelijk gemaakt door Poelman Verhuur Gieterveen.

En dankzij Jan Abbas van de Jumbo Gieten konden we alle kinderen op wat lekkers trakteren. Het was een fantastische dag als afsluiting van een bijzonder schooljaar.