Meesters- en Juffendag 2022

Vandaag was het feest! Alle meesters en juffen vierden vandaag hun verjaardag. Een heleboel kinderen waren feestelijk verkleed en sommigen hadden mooie zelfgemaakte cadeautjes mee naar school genomen.

Nadat er was gezongen voor alle meester en juffen, konden de kinderen meedoen aan workshops. In de hal van de school hebben de kinderen lekkere spiesjes gemaakt en worstenbroodjes gebakken. In het lokaal van groep 6 werden echte, soms heel spannende, experimenten gedaan. Achter school werden de beestjes en plantjes uit de sloot bestudeerd.

Genieten van de heerlijke poffertjes

Tijdens de workshop knopen leggen moest je goed opletten. Vlak ernaast mochten kinderen met een echte brandslang spuiten en kregen ze een rondleiding in de brandweerwagen.

Bij de lunch werden de leerlingen door juf Jannie getrakteerd op poffertjes. Een tijdje geleden was juf Jannie 40 jaar in dienst, maar had nog nooit wat leuks kunnen doen door alle coronamaatregelen. Alle kinderen hebben heerlijk genoten van de poffertjes!

In de middag werden spelletjes gedaan, gevoetbald in de Pannakooi en lekker in en om de school gespeeld.

Een prachtige, zonnige en feestelijke dag. We willen alle kinderen bedanken voor deze mooie dag als cadeau!