Land-Art project groep 7 & 8

De groepen 7 & 8 hebben vandaag, met prachtig weer, deelgenomen aan het Land-art project. Afgelopen vrijdag is het project ingeleid met een presentatie en een opdracht.

De kinderen mochten op het plein op zoek naar vormen/materialen om een kunstwerk mee te maken. Maandag zijn we met groep 7 & 8 naar het Zwanemeerbos vertrokken voor het vervolg. Na een korte uitleg konden ze in groepjes aan de slag. Opdracht? Maak kunst met natuur. Kinderen zochten eerst materialen (losliggende takken/blaadjes/bloemen noem maar op!) en maakten van dit alles prachtige kunstwerken geïnspireerd door en gemaakt met de natuur. Er kwamen allemaal mooie ideeën voorbij en in elk groepje is hard en goed samengewerkt. Zie de foto’s voor een impressie van het project!