Koningsspelen

Vrijdag stond in het teken van de koningsspelen! We hadden er heerlijk weer bij, dus dat was al een top begin. De kinderen startten met een lekker Koningsdagontbijt. Daarna dansten we met de hele school het dansje op Fit top 10, het liedje van de koningsspelen 2022. Het geheel zag er extra vrolijk uit omdat iedereen zo zijn best had gedaan op een vrolijke oranje outfit!

Daarna gingen de groepen 1 t/m 5 in en rond de school aan de slag met allerlei spelletjes. Van blikgooien tot zaklopen, de leerlingen zijn de hele ochtend heel sportief bezig geweest! De leerlingen van groep 6, 7 en 8 daagden elkaar uit in spannende challenges bij de Wendeling. Wie kan het langst planken, wie dribbelt er het meest behendig met een basketbal en wie durft een ballon net zo lang op te blazen tot deze knapt? De ochtend vloog voorbij! Na een lunch in de pannakooi was het tijd om bij te komen van al deze inspanning. De school werd omgetoverd tot grote bioscoop, inclusief popcorn en de leerlingen konden kiezen uit vier films om te gaan kijken. De kleuters speelden nog even lekker door buiten.

De leerlingen én de leerkrachten hebben ontzettend genoten van deze gezellige en sportieve dag. Heel veel dank voor de ouderraad die niet alleen het programma hebben bedacht, maar ook de hele dag hebben gezorgd dat alles op rolletjes liep! Ook de ouders die als hulptroepen ingeschakeld waren om te helpen heel erg bedankt!

Voor nu allemaal een hele fijne meivakantie gewenst, we zien de leerlingen 9 mei graag weer uitgerust terug op school!