Floralia 2021

Eindelijk was het dan zover! De Floralia 2021.

Donderdagmiddag gingen alle kinderen een mooi bloemstuk maken. Iedereen had een mooie pot of vaas en bloemen meegenomen. Hier werd enthousiast aan gewerkt, met als resultaat een klas vol prachtige bloemstukken.
Vrijdagavond, de Bingo en de verloting online. Heel veel kinderen en ouders waren ingelogd om mee te kunnen spelen. Eerst de kinderrondes. Wat was het een leuke en spannende avond! Juffen en meesters die gek verkleed waren, aan de bingomolen draaiden en de nummers oproepen. Kijken naar je bingokaart en snel roepen als je bingo had. En de prijsjes werden direct thuisbezorgd! Daarna de “gewone” bingo rondes. De prijsjes hiervan konden nog dezelfde avond opgehaald worden. Hieraan werd goed gehoor gegeven zodat bijna iedereen zijn prijs direct in ontvangst kon nemen.

We kijken terug op een geslaagde avond en hopen dat we volgend schooljaar de floralia weer kunnen vieren zoals we deze kennen met veel gezelligheid in school en op het plein.

Hartelijke groet,

De floraliacommissie