Ik eet het beter!

Gezond eten kan heel leuk zijn. Dat ontdekken de leerlingen van de Bonnerschool met Ik eet het beter. De interactieve lesprogramma’s van Ik eet het beter maken leerlingen op een speelse manier bewust van wat ze dagelijks eten en drinken. De leerlingen leren over de herkomst van hun eten, ervaren wat een gezonde leefstijl doet voor hun lijf en ze genieten met elkaar van de heerlijkste producten. Bij alle lesprogramma’s van Ik eet het beter ligt de nadruk op samen doen en samen beleven. Een gezonde leefstijl wordt vanzelf leuk, op school maar ook daarbuiten!

Funny children in the uniform of cooks on the table in vegetables in the kitchen.

Ik eet het beter is een educatief programma van Albert Heijn, in samenwerking met het Voedingscentrum. De ontwikkeling en distributie zijn in handen van Uitgeverij Zwijsen BV.